Twitter микроблог сервисі қалай пайда болды?

Twitter миниблог сервисі қалай пайда болды?

Twitter дегеніміз не?

Twitter микроблог сервисі — пайдаланушыларға SMS, веб-интерфейс, жылдам хабарлар немесе жылдам хабарлар арқылы мәтіндік қысқа жазбаларды (140 таңбадан артық емес) жіберуге мүмкіндік беретін жүйе болып табылады. Ағылшын тіліннен аударғанда “әңгімелесу”,”сыбырласу”,”құстардың шып-шып етуі”дегенді білдіреді. Твиттердің айрықша ерекшелігі — бұл орналастырылған хабарламалардың көпшілікке қол жетімділігі, оны белгілі блогтарға жақындастырады.

 Twitter бас кеңсесі Калифорнияда Сан-Франциско қаласында орналасқан. Твиттерддің серверлері мен кеңселері  Техас (Сан-Антонио) және Массачусетсте (Бостон) бар.

Twitter дегеніміз не?
iPhones.ru

Құрылғаннан бері Twitter бүкіл әлемге танымал қызметтердің бірі болды. 2011 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызмет 200 миллионнан астам пайдаланушыны құрады. 2010 жылдың маусым айының қорытындысы бойынша, ресурстың ай сайынғы танымалдылығы шамамен 190 миллион бірегей келушілер болып табылады. Кейде оны  «Интернет SMS» деп атайды. Бірақ көбінесе  «микроблог» деп аталады. 

Пайда болу тарихы

Твиттердің пайда болу тарихы 2006 жылы наурыз айында Сан-Франциско-Одео компаниясының зерттеу жобаларының бірі ретінде басталды. Сонымен қатар, ішкі пайдалану жобасы болды. Алғашқы тапсырма — «Сіз не істеп жатырсыз?» Деген бір сұраққа жауап беру мүмкіндігі еді. Идея авторы Джек Дорси достарымен қысқа хабарламалармен еркін алмасуға мүмкіндік беретін қызмет жасауды ойластырды.

 Твиттердегі хабарлар пайдаланушының парақ бетіне бірден көшірілді. Оларды қабылдауға жазылған достарына дереу жеткізілетін болды. Жобаның жұмыс тақырыбындағы аты «twttr» болды. Батыста белгілі Flickr фото-хостингінің атына ұқсас ретінде алған. Twitter-тің тарихы 21-ші наурызда Дорси алғашқы твиттер-хабарламасын жариялаған кезде басталды. Кешкі сағат 9: 50-де болды. Хабарлама: «жай ғана менің твиттерімді орнату» еді.

Twitter компаниясын құрушы Джек Дорси
https://igate.com.ua/

Tвиттердің алғашқы прототипін Odeo қызметкерлері ішкі қызмет ретінде пайдаланылды. 2006 жылдың 15 шілдесінде Твиттер компанияның шекарасынан шығып, мемлекеттік қызметті атқарды. Сол жылдың қазан айында Эван Уильямс, Биз Стоун, Джек Дорси және басқа Odeo мүшелері «Obvious Corporation» компаниясын құрады. Сосын  Odeo және оның барлық активтерін, сондай-ақ Twitter.com және Odeo.com акцияларын сатып алады.Жеке компания болып Twitter 2007 жылдың сәуір айында пайда болады.

Twitter алғашқы табысы

Твиттер табысты 2007 жылы SXSW фестивалінде алды. Іс-шара барысында (тәулігіне) Twitter қолданушылары саны 20 000-нан 60 000-ға дейін өсті. Твиттер пайдаланушылар конференц-залдарда екі 60-дюймдік плазмалық тақталарды орналастырды. Тек Tвиттерге ағындық SMS-ны көрсету арқылы осы Tweets арқылы бір-біріне бірнеше жүздеген көрермендер келді.

Twitter алғашқы табысы
https://hitech.vesti.ru/

Егер 2007 жылы ай сайын 100 мыңнан астам твит жіберілсе, 2008 жылы бұл көрсеткіш 25 миллионға дейін артты. Келесі жылы, 2009 жылы шамамен 500 миллион твит жарияланды. Ал 2010 жылдың ақпан айында Twitter қолданушылары күніне 50 миллионнан астам tweets жіберді.

 Осы сәттен бастап, барлық маңызды оқиғалар өздерінің «таңбаларын» Tвиттерде қалдырды. Мысалы, Жапония мен Камерун арасындағы 2010 жылғы Әлем кубогының матчында жанкүйерлер секунд сайын 2 940 хабарламаны жіберді. Бүгінде Батыста Твиттер шынымен керемет танымал сервис болып табылады. Көпшілік БАҚ ақпараттары осы платформаға ауысқан. Көптеген танымал актерлер,саясаткерлер осы сервисті қолданады.