Amazon шығу тарихы
Аmazon компаниясының тарихы 1994 жылы гаражда басталды. Компания құраушысы американдық кәсіпкер — Джефф Безос. Бастапқыда компанияда тек бірнеше компьютерлер мен серверлер ғана болды. Жақын арада Безос шағын бөлмені жалға алып, сонда алғашқы жұмысын жасады. Ол стартаптың алғашқы штаб-пәтері болды. Жобаны Силикон алқабындағы дарынды бағдарламашылар әзірледі.
Интернет дүкеніндегі алғашқы тапсырыстар 1995 жылдың жазында пайда болды. Аmazon компаниясының алғашқы бюджеті Безостың ата-анасы қаржыландырды. Ата-анасы шамамен 300 мың доллар көлемінде ақша беріп және Безоске машина сатып алып берді. Джеффтін айтуынша, интернет-дүкеннің мамандануын таңдау (специализация) басты мәселе болды. Алғашында компания тек кітаптарды ғана сатумен айналысты.Себебі басқа заттарға қарағанда кітапқа көп талаптар керек емес. Және тұтынушы тек оның анотациясын оқып тапсырыс бере береді. Өнім тез қолданысқа енді. Amazon арқылы сатылған бірінші кітап Дуглас Хофштадердің «Сұйық концепциялар және шығармашылық ұқсастығы: ойдың іргелі механизмдерінің компьютерлік модельдері» болды. Алғашқы айда компанияның өнімдері АҚШ-тың барлық штаттарына және 40-тан астам басқа елдерге барды. Қыркүйек айында апта сайынғы табыс 20 мың долларға жетті.
Безос алғашқы болып клиентпен кері байланыс орнатты. Ол дегеніміз өнім алғаннан кейін тұтынушы өнім туралы пікір қалдыра алатын.Басында бұл идея көбісіне ұнамады. Себебі жаман пікір өнімге әсер етуі мүмкін деп ойлады.Бірақ сатылымдар өсуі жалғасты, және пайдаланушылардың өзара әрекеттесуіне байланысты сайт трафигі өсті.
Компания идеологиясы
Джеффри АҚШ жаңалықтары мен әлемдік баяндамасына берген сұхбатында былай деді:
Бизнесіңізде бәсекелестерге немесе тұтынушыларға назар аударыңыз. Бәсекелестерге назар аударатындар бастаманы жоғалтады.
Aмазон компаниясының атымен және логотипі шифрланған. Біріншіден, A әрпі бірінші немесе алғашқы деген мағынаны білдіреді. Екіншіден, Amazon — әлемдегі ең үлкен өзен Амазонка аты ұқсас алынған. Себебі интернет дүкенде өзен сиқты әрдайым қозғалыста деген мағынада жасалған. Күлімсіреген сурет ол A-дан Z-қа дейін өнімдердің барлығы бар дегенді меңзейді.
Aмазонның маркетингтік стратегиясы 6 пунктан тұрады:
Тауарлар мен қызметтер ашық түрде болу;
Клиентке ыңғайлы интерфейс;
Кеңею кішкенеден үлкенге дейін болады;
Әлемдегі филиалдар;
Байланыстың қазіргі заманғы әдістері;
Әмбебап ойлау мен іс-әрекеттер;
Aмазон өзінің өзгермелі нарыққа бейімделуіне өз маркетингтік науқандарын мұқият қолданады. Компания Интернет-коммуникацияларға, тығыз серіктестіктерге (мысалы, Target, Sears Canada, Bebe Stores, Timex Corporation және Marks & Spencer), өнімдерінің жақсы сапасы туралы үздіксіз мәлімдемелер жинайды. ( FBA FBA электрондық коммерция). Ең бастысы, компания нарықты алдын алуға тырысады.
Amazon Интернет-Гигант
Бүгінгі таңда Aмазон Google AdWords арқылы өз сайтын жарнамалайды. Компания «үлкен дау-дамай баннерлерді» қолданудың жөн көрмейді.
Aмазон бүгінгі таңда интерфейстік мүмкіндіктерді үнемі жақсарту үшін миллиондаған доллар жұмсайды. Интернет күнделікті өзгерістерді талап ететін орта. 2001 жылы Amazon.com қолданыстағы тұрғысынан ең жақсы юзабилити 65% -ға асты. Сонымен қатар, сайттың мобильді нұсқасына үлкен көңіл бөледі.
Онлайн дүкеннің негізгі атауларының бірі — Kindle, электронды кітап, фирмалық компания. Басшылықтың айтуы бойынша, оның жарнамасына көп қаражат жұмсалған жоқ.Тұтынушылардың пікірлері арқылы тез дамыды.
2006 жылдан бастап компания iCloud саласындағы қызметтер көрсетумен айналысады. Компания өкілдері көп ұзамай бұл технологияға негізделген бизнес Амазон үшін негізгі табыс көзі болуы мүмкін деп мәлімдеді. Штаб-пәтері Сиэтл Тынық мұхиты медициналық орталығында орналасқан.
Aмазон Facebook, Google компаниялары сияқты әрдайым жаңа технологияларды қолдануда. Ол компанияның жартысы роботтар ме машиналар жұмыс істегені оған дәлел. Компания қызметкерлері тек роботтардың жұмысын қадағалап отырады. Сонымен қоса компания жаңа технологиялар шығаруда. Оған мысал ретінде Ақылды колонка Echo-ны айтуға болады. Ол туралы мына мақаладан оқи аласыз: Ақылды колонкалар түрлері және қызметі.
Компания бөлімдері
Амазонның үш ірі филиалы — Amazon Retail, Amazon Web Services және Amazon Kindle. Америкада көпшілікке белгілі: бұл Amazon.com-ның интернет-дүкені, Amazon Payments онлайн төлем қызметі, Amazon Webstore платформасы және тағы басқалар жатады. Бұл салалар бір-бірімен тығыз байланыста болады. Айта кету керек, AWS компаниясы Amazon.com-ның ешқашан құлап кетпеуге ұмтылуынан (әсіресе Рождестволық мерекелерде) шыққан. Кейінірек Амазон тысқары пайдалану үшін бөлек қорға айналды. Соңында, Kindle — гигант кітаптарды сата бастаған алпауыттың бір түрі болды.
Бұл әлемдегі ең үздік IT компаниялардың бірі. Джефф Безос қазіргі таңда әлемдегі ең бай адам атағын алуда. Себебі компания әр түрлі секторларда қызмет көрсетуден табысқа жетуде.